Kursy i szkolenia

Wybierz kurs dla siebie i dołącz do nas!

0-ATPL(frozen) + 500h

Cena

Pakiet w najdroższej opcji kosztuje 210 tys pln

Przebieg szkolenia

Przebieg szkolenia 0-ATPL(A)

0-ATPL(A) zawiera wszystkie niezbędne kursy teoretyczne i szkolenia praktyczne, pomoce szkoleniowe, książki, mapy, opłaty za lądowania, wynajem samolotu, opłaty instruktorskie. Forma finansowania programu, daty jego rozpoczęcia, indywidualnego harmonogramu zajęć, zakwaterowania, wszelkiej pomocy jest zawsze przedmiotem indywidualnych ustaleń ze studentem.

  1. Badania lotniczo lekarskie klasa (lub wyższa klasa 1)
  2. Indywidualne szkolenie teoretyczne ok 100 godzin z 9 Przedmiotów w Goldwings
  3. szkolenie praktyczne ok 45 h składa się z pięciu etapów:
  4. Etap pierwszy - loty po kręgu i do strefy ok 15 h z czego 4 h samodzielnie
    Etap drugi - podstawy lotów wg wskazań przyrządów ok 5 h lotów z instruktorem
    Etap trzeci - loty nawigacyjne VFR ok 17 h z czego samodzielnie 7 h 
  5. Egzamin teoretyczny w ULC - 9 przedmiotów  Łączność, Procedury Operacyjne, Człowiek Możliwości i Ograniczenia, Meteorologia, Osiągi i Planowanie Lotu, Ogólna wiedza o Samolotach, Nawigacja, Zasady Lotu, Prawo Lotnicze
  6. Złożenie dokumentów w ULC - o wydanie licencji
  7. Egzamin praktyczny - ok. 2 h Lot z egzaminatorem ULC (Urząd Lotnictwa Cywilnego)

VFR noc

  1. Wymagane 10 h jako PIC (Pilot dowódca) na samolocie na którym ma się odbyć szkolenie
  2. Szkolenie teoretyczne ok 7 h w Goldwings
  3. Szkolenie praktyczne 5 h 
    Składa się:
    etap pierwszy - loty do kręgu i do strefy
    etap drugi -loty nawigacyjne VFR
  4. Złożenie dokumentów do ULC (Urząd Lotnictwa Cywilnego)

Kurs ATPL(A)

  1. Do rozpoczęcia kursu wymagana licencja PPL(A)
  2. Kurs teoretyczny ATPL(A) obejmuje teorie IR(A) , CPL(A), ATPL(A)
  3. Szkolenie teoretyczne obejmuje : - ok 100 h wykładów w Goldwings oraz ok 550 h nauki własnej
  4. Egzamin teoretyczny w ULC - 14 przedmiotów : Łączność VFR , Łączność IFR, Procedury Operacyjne, Człowiek Możliwości i Ograniczenia, Meteorologia, Osiągi samolotu, Planowanie i monitorowanie Lotu, Ogólna wiedza o Samolotach, Instrumenty pokładowe, Masa i wyważenie, Nawigacja, Radionawigacja, Zasady Lotu, Prawo Lotnicze

MEP(L)

  1. Minimum 70 h nalotu jako dowódca na samolotach
  2. Szkolenie teoretyczne ok 7 h w Goldwings
  3. Szkolenie praktyczne ok 6 h składa się z:
    etap pierwszy - loty po kręgu i do strefy ok 4 h
    etap drugi - loty po kręgu i do strefy z asymetrią ciągu ok 2 h

IR(A)

  1. Wymagane badania klasy 1 - lub 2 z brakiem przeciwwskazań do lotów IFR
  2. Minimum 50 h nalotu jako pilot dowódca w przelotach nawigacyjnych
  3. Wymagane uprawnienie VFR noc wpisane do ważnej licencji
  4. Wymagany kurs teoretyczny ATPL(A) , wpis do licencji ze znajomości j. ang ICAO LVL
  5. Szkolenie praktyczne ok 50 h w Goldwings Są dwa warianty szkolenia IR(A)
    wariant 1 - szkolenie na samolocie wielosilnikowym 42 h na symulatorze FNPT II oraz 15 h na samolocie wielosilnikowym
    wariant 2 - szkolenie na samolocie jednosilnikowym z konwersją na wielosilniki pierwszy etap -35 h na symulatorze FNPT II oraz 15 h na samolocie jednosilnikowym drugi etap -3 h na symulatorze FNPT II oraz 2 h na samolocie wielosilnikowym
  6. Złożenie dokumentów w ULC - o wpis uprawnienia do licencji
  7.  Egzamin praktyczny - ok 2 h lot z egzaminatorem ULC

CPL(A)

  1. Wymagane badania klasy 1
  2. Ukończone 18 lat - do wydania licencji
  3. Wymagana ważna licencja PPL(A)
  4. Do rozpoczęcia szkolenia 150 h nalotu ogólnego na samolotach. Do wydania licencji - 200 h nalotu ogólnego z czego 100 h jako pilot dowódca. Wymagane ukończenie szkolenia teoretycznego ATPL(A)
  5. Szkolenie praktyczne w Goldwings - ok 20 h składa się:
    pierwszy etap - loty szkolne trasowe 10 h
    drugi etap - loty wg przyrządów 5 h samolot oraz 5 h FNPT II
  6. Złożenie dokumentów w ULC - o wydanie licencji
  7. Egzamin praktyczny - ok 2 h lot z egzaminatorem ULC

MCC(A)

  1. Wymagane 100 h nalotu jako PIC
  2. Wymagana licencja PPL(A) , oraz uprawnienie IR/ME
  3. Szkolenie w Goldwings składa się z dwóch etapów:
    szkolenie teoretyczne - 25 h wykładów
    szkolenie praktyczne - 20 h lotów na symulatorze FNPT II

FI(A)

  1. Wymagane badania klasy
  2. Wymagana ważna licencja PPL(A) , CPL(A) , zdany egzamin teoretyczny ATPL(A) , 200 h TT
  3. Szkolenie teoretyczne składa się ze 125 h wykładów oraz ćwiczeń w Goldwings
  4. Szkolenie praktyczne - ok 30 h lotów metodycznych
  5. Złożenie dokumentów w ULC - o wpis uprawnienia do licencji
  6. Egzamin praktyczny - ok 2 h lot z egzaminatorem ULC
  7. Po zdanym egzaminie możesz odbyć praktykę instruktorską w Goldwings w wymiarze 300 h

Angielski ICAO level 4

  1. Egzamin obejmuje sprawdzenie kwalifikacji z języka angielskiego zawartych w prepisach ICAO Annex 1 oraz ICAO doc 9835.
  2. Wpis w licencji jest potrzebny do uzyskania uprawnienia IR(A) .Minimum Level 4 w skali od 1-6.
  3. Złożenie dokumentów w ULC - o wpis uprawnienia do licencji 4. Egzamin - ok 20 min lot z egzaminatorem.
Wymagania

Aby uczestniczyć w szkoleniu lotniczym w Goldwings Flight Academy uczestnik musi posiadać badania lotniczolekarskie które można przejść w rekomendowanym przez nas ośrodku medycznym . Są trzy klasy badań , w przypadku SZKOLENIA 0-ATPL(A) uczeń pilot musi posiadać badania lotnicze klasy I (ewentualnie jeśli posiada II klasę badań przez pierwszy roku szkolenia nie musi mieć I klasy) . Badania I klasy ważne są 1 rok do 40 roku życia i pół roku po 40 roku życia.
Rekomendujemy ośrodek badań lotniczych wojskowego instytutu medycyny lotniczej WIML  http://www.wiml.waw.pl/?q=pl/centrum-medycyny-lotniczej 

Cennik klasa 1 (pilot samolotowy liniowy, zawodowy, śmigłowcowy liniowy, zawodowy):

  • badania wstępne - 500 zł
  • badania okresowe - 330 zł

Badania wykonywane są w ciągu jednego dnia wraz z wydaniem orzeczenia. Rejestracja personelu lotniczego w godz. 7.00-9.30. Szczegółowe informacje udzielane pod nr. tel. +48 22 685 28 33 lub + 48 22 685 28 55.

Zalety

Jeżeli marzysz o pracy w liniach ważnym czynnikiem jest szkolenie z kadrą która na co dzień ma styczność z pracą w liniach. Dlatego naszym największym atutem jest kadra która składa się z czynnych pilotów liniowych. Naszym Szefem Wyszkolenia jest Arkadiusz Jesionek który jest między innymi kapitanem  Boeinga 737 oraz Pilatusa PC-12NG . Oprócz tego naszym dodatkowym atutem jest sprzęt szkoleniowy który składa się z między innymi z jedynej w Polsce platformy szkoleniowej DA-42 NG + Symulator dedykowany dla DA-42NG . Ten program zapewni Tobie pierwszą pracę jako pilot . 

Zapisz się na szkolenie