MEP(L)+CPL(A)+IR(A) PBN+ UPRT advanced

MEP(L)+CPL(A)+IR(A) PBN+ UPRT advanced

Wymagania wstępne
  • ukończony kurs teoretyczny do CPL(A) w wymiarze minimum 250 godzin lub szkolenie teoretyczne do ATPL(A);
  • co najmniej 150 godzin nalotu ogólnego w chwili rozpoczęcia szkolenia praktycznego do licencji CPL(A);
  • co najmniej 200 godzin nalotu ogólnego w chwili ubiegania się o wydanie licencji CPL(A);
  • minimalny wiek w chwili ubiegania się o wydanie licencji to 18 lat;
  • wymagane orzeczenie lotniczo-lekarskie Part-MED  klasy 1.
Przebieg szkolenia

 

  • 250 godzin szkolenia teoretycznego w trybie zaocznym i stacjonarnym (zajęcia indywidualne lub grupowe) lub zaliczone szkolenie teoretyczne do licencji ATPL(A)
  • 81 godzin w ramach szkolenia modułowego, jeżeli kandydat posiada tylko uprawnienie SEP(L)
  • egzamin teoretyczny CPL(A) lub ATPL(A);
  • egzamin praktyczny i uzyskanie licencji CPL(A).
Etapy szkolenia modułowego do licencji CPL(A)
  • szkolenia VFR NOC
  • szkolenie MEP(L)
  • 55 godzin szkolenia wg przyrządów, w tym minimum 15 godzin szkolenia  na samolocie wielosilnikowym;
  • 15 godzin szkolenia  w warunkach z widocznością, w tym 5 godzin szkolenia  na samolocie typu complex oraz 10 godzin szkolenia na samolocie jednosilnikowym.
  • 55 godzin szkolenia podstawowego według wskazań przyrządów;
  • 15 godzin szkolenia w locie z instruktorem w warunkach z widocznością
Dodatkowe informacje
  • szkolenie modułowe ME+IR+CPL objęte jest stawką VAT 0%
  • opłaty za egzamin teoretyczny i praktyczny LKE muszą być dokonane zgodnie z tabelą opłat
  • Nie pobieramy opłat za lądowania na lotnisku Warszawa (EPBC) oraz Kraków (EPKP)
Sprzęt szkoleniowy

Goldenwings dysponuje najbardziej zaawansowaną platformą szkoleniową na świecie .Składa się ona z samolotu typu Diamond DA-42 oraz symulator FNPT II dedykowany dla DA-42 . Mamy również w ofercie najnowszy symulator renomowanej firmy Alsim AL-250 oraz Piper Seneca z najnowszym dotykowym glass cockpit 

Instruktorzy

Bardzo doświadczona kadra pilotów liniowych 

Cennik

 

Wersja IR/ME PBN ze skrótem w szkoleniu CPL(A)+ UPRT

MEP(L)

 

 

 

MEP(L) kurs teoretyczny

kurs indywidualny

7 godzin

0  pln

MEP(L) kurs praktyczny

DA-42

6 godzin

9 000 pln

koszt szkolenia

 

 

9 000 pln

CPL(A)

 

 

 

CPL(A) kurs praktyczny na SEP

PS-28, DA-20

10 godzin

8 000 pln

CPL(A) kurs praktyczny na MEP

DA-42

5 godzin

7 500 pln

koszt szkolenia

 

 

15 500 pln

IR(A)

 

 

 

CPL/IR Basic FNTP II

FNPT II

5 godzin

2 000 pln

CPL/IR Basic MEP(L)

DA-42

5 godzin

7 500 pln

IR/ME Procedural FNTP II

FNPT II

35 godzin

14 000 pln

IR/ME Procedural MEP(L)

DA-42

10 godzin

15 000 pln

koszt szkolenia

 

 

38 500 pln

wynajem samolotu na egzamin

 

 

 

Egzamin MEP(L)

DA-42

1 godz

2500 pln

Egzamin CPL+IR/ME

DA-42

2 godz

3500 pln

Koszt szkolenia

cena zawiera koszt lądowań 

75 000 pln

UPRT ADVANCED                    DA-20 , Zlin 242L                         6 000 pln

Promocja 14 lat GOLDWINGS !!!

do 1 pażdziernika każdy uczeń programu MEP(L)+CPL(A)+IR(A+PBN+UPRT w cenie kursu zapewniony darmową akomodacje

 w Goldwings.  

10 dodatkowych darmowych godzin na symulatorze DA-42

Darmowe lądowania podczas szkolenia

Szkolenie UPRT Advanced na DA-20 i  fabrycznie nowym Zlinie 242L za 6 000 Pln

To wszystko za jedyne 75 000 pln z egzaminem !!!!

Drukuj / Pobierz PDF
Masz dodatkowe pytania?
Wypełnij formularz skontaktujemy się z Tobą.

* pola wymagane