MEP(L)+CPL(A)+IR(A) PBN+ UPRT advanced
Wymagania wstępne
- ukończony kurs teoretyczny do CPL(A) w wymiarze minimum 250 godzin lub szkolenie teoretyczne do ATPL(A);
- co najmniej 150 godzin nalotu ogólnego w chwili rozpoczęcia szkolenia praktycznego do licencji CPL(A);
- co najmniej 200 godzin nalotu ogólnego w chwili ubiegania się o wydanie licencji CPL(A);
- minimalny wiek w chwili ubiegania się o wydanie licencji to 18 lat;
- wymagane orzeczenie lotniczo-lekarskie Part-MED klasy 1.
Przebieg szkolenia
- 250 godzin szkolenia teoretycznego w trybie zaocznym i stacjonarnym (zajęcia indywidualne lub grupowe) lub zaliczone szkolenie teoretyczne do licencji ATPL(A)
- 81 godzin w ramach szkolenia modułowego, jeżeli kandydat posiada tylko uprawnienie SEP(L)
- egzamin teoretyczny CPL(A) lub ATPL(A);
- egzamin praktyczny i uzyskanie licencji CPL(A).
Etapy szkolenia modułowego do licencji CPL(A)
- szkolenia VFR NOC
- szkolenie MEP(L)
- 55 godzin szkolenia wg przyrządów, w tym minimum 15 godzin szkolenia na samolocie wielosilnikowym;
- 15 godzin szkolenia w warunkach z widocznością, w tym 5 godzin szkolenia na samolocie typu complex oraz 10 godzin szkolenia na samolocie jednosilnikowym.
- 55 godzin szkolenia podstawowego według wskazań przyrządów;
- 15 godzin szkolenia w locie z instruktorem w warunkach z widocznością
Dodatkowe informacje
- szkolenie modułowe ME+IR+CPL objęte jest stawką VAT 0%
- opłaty za egzamin teoretyczny i praktyczny LKE muszą być dokonane zgodnie z tabelą opłat
- Nie pobieramy opłat za lądowania na lotnisku Warszawa (EPBC) oraz Kraków (EPKP)
Sprzęt szkoleniowy
Goldenwings dysponuje najbardziej zaawansowaną platformą szkoleniową na świecie .Składa się ona z samolotu typu Diamond DA-42 oraz symulator FNPT II dedykowany dla DA-42 . Mamy również w ofercie najnowszy symulator renomowanej firmy Alsim AL-250 oraz Piper Seneca z najnowszym dotykowym glass cockpit
Instruktorzy
Bardzo doświadczona kadra pilotów liniowych
Cennik
Wersja IR/ME PBN ze skrótem w szkoleniu CPL(A)+ UPRT
MEP(L) |
|
|
|
MEP(L) kurs teoretyczny |
kurs indywidualny |
7 godzin |
0 pln |
MEP(L) kurs praktyczny |
DA-42 |
6 godzin |
9 000 pln |
koszt szkolenia |
|
|
9 000 pln |
CPL(A) |
|
|
|
CPL(A) kurs praktyczny na SEP |
PS-28, DA-20 |
10 godzin |
8 000 pln |
CPL(A) kurs praktyczny na MEP |
DA-42 |
5 godzin |
7 500 pln |
koszt szkolenia |
|
|
15 500 pln |
IR(A) |
|
|
|
CPL/IR Basic FNTP II |
FNPT II |
5 godzin |
2 000 pln |
CPL/IR Basic MEP(L) |
DA-42 |
5 godzin |
7 500 pln |
IR/ME Procedural FNTP II |
FNPT II |
35 godzin |
14 000 pln |
IR/ME Procedural MEP(L) |
DA-42 |
10 godzin |
15 000 pln |
koszt szkolenia |
|
|
38 500 pln |
wynajem samolotu na egzamin |
|
|
|
Egzamin MEP(L) |
DA-42 |
1 godz |
2500 pln |
Egzamin CPL+IR/ME |
DA-42 |
2 godz |
3500 pln |
Koszt szkolenia |
cena zawiera koszt lądowań |
75 000 pln |
|
UPRT ADVANCED DA-20 , Zlin 242L 6 000 pln |
Promocja 14 lat GOLDWINGS !!!
do 1 pażdziernika każdy uczeń programu MEP(L)+CPL(A)+IR(A+PBN+UPRT w cenie kursu zapewniony darmową akomodacje
w Goldwings.
10 dodatkowych darmowych godzin na symulatorze DA-42
Darmowe lądowania podczas szkolenia
Szkolenie UPRT Advanced na DA-20 i fabrycznie nowym Zlinie 242L za 6 000 Pln
To wszystko za jedyne 75 000 pln z egzaminem !!!!