Multi Engines MEP(L)
Wprowadzenie
Zapraszamy na szkolenie MEP(L) PA-34 SENECA III lub Diamond DA-42 .
Są to najpopularniejsze na świecie wielosilnikowe samoloty tłokowe.
Piper Seneca PA-34 to konstrukcja rozwijana od ponad 30 lat, charakteryzuje się dobrymi właściwościami lotnymi, wyposażony jest w dwa silniki wtryskowe Continental które rozwija MOC 440 KM. Zabiera na pokład 6 osób, oraz bardzo lubi duże wysokości i prędkości. Nasz Piper posiada najbardziej zaawansowany glass cockpit w Polsce z systemem "syntetic vision"
Diamond DA-42 to konstrukcja bardzo nowoczesna wyposarzona w silniki diesel napędzane naftą lotniczą taką samą jak dla odrzutowców typu Boeing . Kadłub z włókien węglowych i cyfrowa awionika typu "glass cocpit" marki Garmin G1000 wprowadza nas w XXI wiek.
Teraz te dwa samoloty możesz poznać w jednej szkole lotniczej
Przebieg szkolenia
Program szkolenia do uzyskania uprawnień MEP(L) podzielony jest na dwie części – teoretyczną i praktyczną. Zgodnie z obowiązującymi przepisami JAR-CFL przed rozpoczęciem części praktycznej programu wymagne jest ukończenie części teoretycznej.
Część teoretyczna programu MEP(L) w naszej szkole prowdzona jest w języku polskim i angielskim i odbywa się na podstawie programu zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Szkolenie składa się z 7 godzin wykładów teoretycznych prowadzonych indywidualnie w siedzibie naszej szkoły.
Część praktyczna programu obejmuje 6 godzin lotu z instruktorem na samolocie typu DA-42 NG lub Piper Seneca III. W trakcie szkolenia pod nadzorem doświadczonego instruktora ćwiczone są sytuacje awaryjne, elementy asymetrii ciągu, zachowanie samolotu przy minimalnych prędkościach na jednym pracującym silniki, symulowane awarie poszczególnych systemów samolotu, lądowania z jednym pracującym silnikiem itd.
Podczas szkolenia wykorzystujemy symulator DA-42 – uczeń ma możliwość przećwiczenia wszystkich procedur w kabinie treningowej zanim zacznie się szkolić w samolocie.
Ceny
Cena 9000 pln. W pakiecie otrzymujesz 7 godzin lotu DA-42 oraz DA-42 , 7 godzin teorii oraz 3 godziny symulatora, przeszkolenie na PA-34 oraz elearning
Promocja 10 lat GOLDENWINGS !!!
Teraz w cenie szkolenia otrzymujesz przeszkolenie na PA-34, dostajesz 3 godziny symulatora samolotu wielosilnikowego w czasie kursu oraz elearnig DA-42 firmy Evionica